Bilder på mina nya glasögon

kommer här nedan. Färgen på mina är burgundy (mörkt vinröd) och jag är supernöjd med dem. Lilla bilden är egen och klickbar för större alternativ. Stora bilden är ur Skaga's (märket) produktkatalog (så man ser mer hur de ser ut på sidan.

Egen bild
Nu ska jag kolla Mista-bilderna, ses snart igen!
Postat av: Madde
2009-06-10 / 15:05:46

Supersnygga! Passar dig säkert hur bra som helst. Blir kul att se dem på snart!


Postat av: Anna-Karin Edlund
URL: http://www.dptjejer.blogspot.com 2009-06-10 / 19:56:53

Jättesnygga, passar dg mycket bra tror jag!


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?