Bilder från Mista och Vaxholm

från helgen 4-7 juni kommer här nedan. Tyvärr, så glömde jag kameran "hemma" i vagnen då vi var på grill hos vännerna och sedan också till puben med fotboll, så jag får rita streckgubbar i stället framöver.

Som vanligt är bilderna klickbara för större storlek.
Vagnen på parkeringen (lekplatsen i bakgrunden) - firar vi att vi bara är där! Mjukdjuret utan innehåll! Sitter och väntar på Varsågod (tuggpinne på mitt ben)
Vi firar att vi är på plats torsdagskvällen, inget regn hindrar oss från att må bra tillsammans - de tres gäng. Freddan hittar fort sin fina Urlakade Flodisen Ernst och lajjar runt med honom, släpper honom bara för att få en tuggpinne och sitter fint med vacker tass och väntar på sitt "Varsågod" så han kan hämta pinnen (det röda avlånga som ligger på mitt ben),

Freddan sitter och väntar på utgång, tar upp andra vackra tassen för säkerhets skull så vi kan gå nån gång (tycker vi tvåbenta är sådär lagom snabba ibland), vy av campingen från vår nya plats mitt bland de andra från dag 2,

mer utsikt, sedan bild på en av Vaxholms fina små gator samt ett av de underbara villorna som finns där,

mer vackra villa-bilder från denna vackra stad, Vaxholm,

and more,

och så lite nerifrån hamnen och fästningen rakt över från kajen,
Mer båtar Badholmen
more pictures,
Kul taxibåt Vaxholms fästning
lite båtbilder (kul taxibåt tyckte vi) och så mer fästning,
Fina Vaxholmsbåten Bild från parkeringen i Vaxholm Freddan smyger under bordet
lite till från Vaxholm och så hemma igen - Freddan leker tittut under bordet i förtältet,
Innifrån förtältet
och avslutningsvis lite bilder innifrån vårt förtält.

That's all for now, see you later alligator!
Postat av: Madde
2009-06-10 / 15:04:39

Och inte en enda bild på oss :-( fy vad jag blir lessen alltså haha Skämt åsido vet att vi inte hann med sånt för mycket att prata om ju! Kram!


Postat av: Anonym
2009-06-10 / 19:58:26

Haha visst har du bra humor!



Visst är det mysigt med husvagn?


Postat av: Anna-Karin Edlund
URL: http://www.dptjejer.blogspot.com 2009-06-10 / 19:59:26

Såg att mitt namn var försvunnet igen, varför blir det så?


Postat av: Emelie
URL: http://thetwilightsagawe.blogg.se/ 2009-06-10 / 23:18:16

fina bilder :) Vad är det för hundras? :D

Kram


Postat av: Sara och Santos
URL: http://sarath.blogg.se/ 2009-06-11 / 15:07:41

FRED ÄR SNYGG! :D


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?