Englands-kontakt

dvs husbandets ena kusin, Stephen, har hört av sig om hur/vad vi ska göra och när vi ska ses när vi kommer till London. Förslag på båttur och avslutande London Eye-besök ska vi nu ta med hem till resten av resegänget och så kan vi svara sedan. Tydligen har han möjlighet att köpa special-biljetter också, som han i så fall tänkte skicka hem till oss, gulligt tänkt av honom verkligen!

Resan som kändes så avlägsen nyss, ja den känns nu närmre än någonsin, så kul det ska bli att "göra" London och att träffa husbandets släkt, igen för en del av dem och för första gången med andra. Hans faster t.ex. är en underbar kvinna som det ska bli fantastiskt trevligt att träffa igen! För att inte tala om Stephen och hans fru, som förresten jag brevväxlar med sen länge och så får jag visa breven sen för husbandet, kul och bra övning med engelskan där.

Sen brevväxlar jag också med ett äldre engelskt par vi träffade på Thassos första året vi var där, härliga människor med fantastiskt underbar humor, precis i vårt tycke (rätt sjuk alltså *hihi*). Andra året vi åkte till samma ö, bokade de t.o.m. in sig att vara där samtidigt med oss, sånt är najz.

Ses snart igen, ha det gott så länge!
Postat av: Emma Damm
URL: http://emmadamm.blogg.se/ 2009-06-16 / 20:27:44

Hihi fasiken vad go du är :-) Jag blir alltid så glad utav dina kommentarer! Ha det underbart kära du. Massa kramar


Postat av: Katta & Doriz
URL: http://www.kattarina.se 2009-06-16 / 21:25:05

Härligt med Englandsresa! Jag är helt såld på England, framförallt landsbygden. Verkar som om det inte går att tröttna på det landet... Fast nu var det längesen sist, alldeles för länge sedan-

Hoppas ni får det underbart!


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?