Gårdagens boulematch

gick inget vidare för mitt lag, vi förlorade, dock inte så stort som det såg ut att bli från början. De andra laget ledde med 10-2 och vi tog oss upp till 10-6, 10-7 och sen vann de med 13-7, hyfsat bra upphämtning där innan i alla fall. Hävdar att det andra laget var dopat med rosévin och mat för en av deltagarna, vi andra hade bara hunnit med rosévinet, så jag funderar på att lägga in en protest faktiskt ;-)

Tidig kväll eftersom vi alla ska jobba vidare hela veckan och jag hann t.o.m. träna när jag kom hem, kände mig duktig!

Solen skiner ännu en dag, härligt, härligt! Tyvärr slutar den väl lagom till man kommer hem från jobbet, men det får man väl ta I guess!

Nu är det dags för fika och jobb, mycket av det sistnämnda som ska hinnas med innan semestern börjar, så här har jag inte tid att vara just nu!

Ha en bra dag, vi hörs snart!
Postat av: Dvärghundspossen
URL: http://www.metrobloggen.se/dvarghundspossensdagbok 2009-06-17 / 12:11:04

Jag tror solen håller i sej nu. :-D


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?