Midsommar med familjen

blir det i dagarna tre - i morgon, midsommarafton, fixas grillen fram, bordet dukas upp under segaldukstak (in case it rains that is), dynorna fluffas upp och vi kan njuta av vår dag tillsammans. På midsommardagen ska vi iväg på lunch på Värmdö, alltså hos mina päron, där får vi alla plats i vad de kallar "pensionärs-kuvösen", som då är en inglasad del av deras altan och bjuds där på allehanda godsaker!

Kanske får vi besök från havshållet, kompisar som dyker ner i viken med båt, håller tummarna för det gör vi!

Hemma igen, samma kväll, ska vi förmodligen grilla med vov-kompisarna som är hemma på snabbvisit innan de fortsätter vidare på ny semestertripp.

Så kommer 2 hälsningar från en kär vän, Syster Yster, och hur hon firar sina midsomrar, se och njut! Klicka på bilden för större alternativ.

Kanske inte ändå Egen sill visst, men detta ...
Hos oss håller vi en låg profil, tar höger under bordet och svänger av strax innan bordsbenen på kortsidan ... ;-) gör egen sill men undviker egenproduktion av ädla drycker!

Ha det underbart nu i helgen, ta hand om er, drick lagom, umgås massor och kramas övermycket och ofta! Puss!
Postat av: Dvärghundspossen
URL: http://www.metrobloggen.se/dvarghundspossensdagbok 2009-06-18 / 14:49:58

Själva ska vi fira med några kompisar... blir nog mer öl än snaps. :-)


Postat av: Malin
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/ 2009-06-18 / 15:03:56

Svar: Åhh tack:) Jag önskar dig detsamma:)



Ja visst kostar det inget att möblera...jag kom på en ny idé igår och flyttade skåpet när Hampe somnat. Fick nästan det över mig...haha...så det är i sådana fall sjukhuskostnaderna som blir dyra:P Idag ska jag flytta skåpet till ett annat ställe OBS! med Hampes hjälp! haha! Blev inte bra där jag ställde det:( Ska in till soffan ikväll...



Kram kram


Postat av: karola
URL: http://alltidinredning.blogg.se/ 2009-06-18 / 23:04:02

trevlig midsommar!


Postat av: MizthaNguyen
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/ 2009-06-19 / 18:30:24

Hejsan allt bra? (aa)



se min första sång cover på senaste inlägg, framför din åsikt! (OBS! jag sjunger inte i vanliga fall)


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?