Mor och far på besök

har vi haft här på eftermiddagen, de kom förbi efter att ha varit hos mina svärisar hela helgen (åkte i fredags och hem idag). Nästan så man blir lite avis att de kommer så bra överens, eller NOT, sååå kul är det verkligen att de trivs så bra tillsammans, men reta dem kan man ju fortsätta med, det är hur kul som helst ju!

Visning av nymålade staketstomme del 1 (dvs änden mot dagiset från vårt vardagsrum sett) och färgprovsbrädan mot det mörkare bruna som bod och övriga trädetaljer är målade i. Med beröm godkänt på alla plan fick jag idag, härliga tider!

Nu ska jag och Freddan ut och tokjaga lite flugor å sånt i trädgården, ses snart igen! Över och ut!
Postat av: karola
URL: http://alltidinredning.blogg.se/ 2009-06-30 / 01:34:48

-hoppas ni gottat er i trädgården :)

vi har tvättat och ordnat praktiska saker... imorgon kanske det blir rollerblading på venice beach ...


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?