Prisa Gud

här (snart lägger jag in) kommer skatteåterbäringen (Robin Hood, den tecknade för er som minns)!

Lagom till midsommar kommer min återbäring och till jul får husbandet sin (eget företag till 2008 därför denna skillnad på utbetalningstillfällen). Att få lagom till jul är ju inte fy skam det heller, fin julklapp minsann. Nu ska vi spara denna del till nästa års semester, helt suveränt faktiskt.

Om mindre än 3 veckor börjar vår semester, nu börjar jag känna att det behövs fås lite ledighet efter höstens och vårens hektiska liv, både privat och jobbmässigt mycket (försäljning huset i höstas, nya huset nu i början på året, mycket nytt på jobbet osv).

För oss blir det Grekland, pilla navelludd hemma eller på camping, London, pilla mer navelludd hemma eller på camping och umgås med vänner från när och fjärran, samt att vi sedan ska på vovveträff också, en sjusärdeles underbar sommar väntar oss i TheBakers family.

Vad ska ni göra i sommar? När börjar er semester? Berätta för fru nyfiken i en strut will ya'!
Postat av: Madde
2009-06-09 / 11:24:55

Härliga tider dessa återbetalningstider!! Får också tillbaka, går till semestern i år min del i alla fall! Kramis! Ring mig vid 14-tiden då är jag ledig igen!


Postat av: Dvärghundspossen
URL: http://www.metrobloggen.se/dvarghundspossensdagbok 2009-06-09 / 13:12:41

Själv har jag ingen speciell semester inlagd, det är upp till mej själv att jobba lagom mycket för att hinna med det jag ska och inte ta alltför mycket ledigt.... kräver självdisciplin alltså! Svårt va?


Postat av: Dvärghundspossen
URL: http://www.metrobloggen.se/dvarghundspossensdagbok 2009-06-09 / 13:23:47

Tyvärr är jag INTE expert på självdisciplin, så det blir lite hur som helst. Typ i början av sommaren bara slappar man och åh vad skönt, nu är det sommar. Sen hetsar man som sjutton mot slutet av sommaren för man inser att man ligger helt efter med allting.


Postat av: Dvärghundspossen
URL: http://www.metrobloggen.se/dvarghundspossensdagbok 2009-06-10 / 13:00:10

NU trillade polletten ner... "husbandet"="the husband" S ibland är man trög.


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?