Studentfirandet igår

gick alldeles utmärkt och studenten själv tyckte nog att han fått en bra fest med många fina presenter på sin dag.

Vi var på plats först och fick skåla in den lille som nu ju blivit stor och hann också prata ordentligt med värdparet innan de övriga gästerna bullrade in, trevligt som vanligt. Snart var alla på plats och vi kunde fira Viktor ordentligt, samt smaka av den underbara buffén som det bjöds på, värdinnan är särdeles bra på matlagning kan jag lova, mmmmm sååå gott allting!

Skålade, pratade, åt gott och så var det dags för presentöppning. Många bra och nyttiga saker fanns gömda i små och stora paket, samt en hel del slantar till kommande Greklands-resa, något vi också tagit fasta på och gav alltså en stor slant så det blir en ordentlig buffert till resan.

Behöver jag säga att vi blev kvar till sist .... mmmm precis så och idag är lilla jag rätt mör kan jag säga, samt att jag låter som en jag vet inte vad, helt hes är jag och ska nog hålla tyst idag!

Bilder på kvällen kommer senare, fotografen (syster till studenten) ska bara ladda över och skicka till mig, hav tålamod.

Så, jobb, jobb och åter jobb, ses snart igen!
Postat av: Dvärghundspossen
URL: http://www.metrobloggen.se/dvarghundspossensdagbok 2009-06-11 / 09:33:04

Hoppas du grattade studenten riktigt rejält då. :-) Förresten vete sjutton om mitt kall är att lära andra hur man gör med hundar. Det verkar troligare att mitt kall skulle vara att göra alla misstag som finns med hundarna, så att folk i efterhand kan lära sej av MINA misstag utan att behöva göra dom själva... (känns iaf ofta som om jag gjort allt dumt som tänkas kan genom åren)


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?