Testinlägg med lillepluttdatorn

kommer här, måste ju prova lite hur den känns att skriva med. Tangenterna ligger ju tok-nära och det gäller att hålla fingrarna i styr så att man inte trycker fel, för första gången på länge behöver jag titta på vissa av knapparna innan jag trycker. T ex så ligger backspace knappen väldigt nära enter-knappen, vilket gör att det kan deletas i stället för att skapas nya rader. Däremot så är det en fördel att ha tangentbordsvana vad gäller fingersättningen, lättare att få in rätt sätt snabbt.

Den är inte dum alls faktiskt och att vara ute och surfa runt går snabbt och smidigt, ett bra köp av husbandet helt klart.

Så, nu är det dags för lördagsfix här hemma, fortsätta med staketbygget och köra av hemmet med dammsugare och så plocka undan lite här och där. Trevligt att ha städat innan gästerna kommer senare i eftermiddag också. Har vi tur kan vi grilla, så håll tummarna för uppehållsväder. Kom på att vi faktiskt kan grilla oavsett väder, vi har ju gasolgrill som inte osar så förbenat och då kan den stå under balkongen i skydd för ev regn och rusk, perfekt helt enkelt.

Ha det gott, så hörs vi snart igen!
Postat av: Madde
2009-06-13 / 14:36:17

Vi är snart där, städa på nu gumman så vi kan skita ner ordentligt sen ;-)


Postat av: Dvärghundspossen
URL: http://www.metrobloggen.se/dvarghundspossensdagbok 2009-06-13 / 20:14:39

Sådär var det när jag först fick min laptop... kändes skitkonstigt att skriva eftersom alla tangenterna låg för tätt ihop, men man vande sej ju snart.


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?