Vågar vägra blogga

åtminstone tills fingrarna längtar tillbaka till tangentbordet igen, kan ta både kort och lång tid, men just nu i denna stund vill jag lova att jag inte ska blogga alls på några dagar i alla fall! Tänker koncentrera mig på navelluddspillandet och hängmatteliggandet ett tag nu faktiskt, stressa ner och bara va för en tid!

Hoppas ni också får en skön och avkopplande ledighet, både härifrån cyberrymdens värld och från alla måsten. Sen gör  vi väl alla som hundarna och lever för stunden, i nuet, idag, denna timme, denna minut, i just denna sekund! Vi ska absolut testa detta eminenta sätt att leva på, precis nu, i den här stunden!

Alltså, ha det så bra tills vi ses igen, antingen det är live eller här inne, ta're coolt och chilla läget, sommarkramar från oss i familjen B. Över och ut, nu är bloggsagan slut (for a while that is)!
Postat av: Dvärghundspossen
URL: http://www.metrobloggen.se/dvarghundspossensdagbok 2009-06-30 / 19:02:23

Våga... vägra... hur då? Hur menar du? (:-O


Postat av: Lorei
URL: http://lorei.se/blogg 2009-07-02 / 10:45:28

Ja, man orkar inte mkt annat än att slappa i värmen. Allt det man MÅSTE göra tar liksom den energi som finns.

Jag hade såna visioner om att bygga en finfin blogg-avd. till Tea, men inser att jag hellre njuter av värmen och goset med pärlan nere vid ån. Här tar vi verkligen minut för minut, den här tiden går så fort och kommer aldrig tillbaka.



Njut av sommar och ledighet, men jag hoppas att vi ses så fort solen går i moln igen. ;)



Linda & Tea


Postat av: Malin
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/ 2009-07-02 / 22:45:26

Svar: det känns underbart att äga två vovvar nu:) De är sååå goa!


Postat av: Best friends!!!!
2009-07-03 / 20:26:16

Of course we are!!!! We are blogging from Greece, see you soon you both, love and kisses from us! We bring some friends along, great hey MaddeoThomas


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?