Helgplaner

för oss TheB's kommer här, så ni vet att vi inte slappar till och gör ingenting!!

Kanske blir det också lite före och efter bilder inlagda här på bloggen, så ni ser att vi verkligen bemödat oss!

  • färdigställa vår tvättstuga med nya upphängningsanordningar och nytänk vad gäller tvätten (tidigare stora och otympliga plastkorgar på golvet som bara sög utrymme och samlade damm bakom sig) - bild måste tas ser jag!,
  • färdigställa bokhyllan i vardagsrummet - böcker på plats (hmmm bokstavsordning kanske) och arrat som vi vill ha det - denna punkt är under förutsättning att annat blir klart, så ev får den strykas, får se hur det går,
  • allrummet och tillika biosalongen, nya duken och ny projektorlampa har nu anlänt, skall "riggas" klart bild- och ljudmässigt - nu är det lite inställningar som måste göras innan ljud och bild är perfekt,
  • mitt i allt detta ska vi klämma in en liten egentidsgrej, jag och maken min, jag har en liten surprise till honom i morgon lördag, våra tjejer är hemma med vov och gör skojiga saker med honom - så en sisådär 13.45 avgår vi hemifrån och är väl åter ..... ja senare typ, kanske mycket senare, vem vet ;-)
  • fredagskvällens mys med På spåret är nu utbytt mot Så ska det låta, jajamensan, den tiden är tagen, tackar, tackar - gillar Peter Settman och hans eminenta flygel-pojkar gör vi,
  • garage-innehålls-disponeringsomändring - dvs vi ska omorganisera i garaget och göra en grov utrensning (en till alltså) för att få lite hyllor på plats mm,
  • till Ikea och inhandla lite smått och gott, framför allt till yngsta doterns rum - hon har en glödlampa i taket som det ser ut nu och behöver både en ny lampa men också ny sängmadrass och en ny bokhylla,
  • om vi har tur och har klarat av Ikea i tid, så har vi chansen att träffa pinnar på Hundöarna, Drottningholm på söndag från ca 12 - håll tummarna att våra tider håller!!

Ja, det var väl det lilla .... hoppas ni alla får en riktigt bra och mysig helg, många skratt och glada miner tillönskar jag er!!

HugsiHugsiΦ

Postat av: Sara
URL: http://saantos.blogg.se/ 2009-03-06 / 17:49:35

heeej, jaa jag måste absolut visa lite sommarbilder, så vi kan längta lite!

trevlig helg!


Postat av: felicia
URL: http://www.metrobloggen.se/lantliv 2009-03-08 / 16:25:20

herregud det är ju hur mycket som helst att göra.

Hoppas du får en trevlig helg.


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?