Inflyttningspresent av mina päron

kommer i morgon - presenten är att min mor lagar ofantligt mycket mat till vår frys, så att vi när vi har barnen kan bara umgås och inte behöver tänka på vad vi ska laga - bara ta fram, värma och göra i ordning tillbehör!! Bästaste inflyttningspresenten någon kan önska sig, särskilt om man har allt redan, vi behöver inga mer byttor och skålar typ!

Sen ska grabbarna grus, Leslie och svärfar hans, tillika min bonusfader, basta, dricka öl och berätta sjörövarhistorier för varandra emedan jag servar mor min med vin och glada tillrop, samt lägger in maten i frysen (hårt jobb eller not)!! Lyxigt eller lyxigt - vad säger ni!!

Middag såklart, får inte lagas av oss den heller enligt modern, så vi fixar runtikring (om vi får) och fortsätter serva vin och glada tillrop! 

 Mor o far på besök o god mat Mor och far på besök och goda viner

På söndagen sedan vankas det tårta och presentöppning - husbandet fyller ju år på måndag, detta måste vi fira i dagarna två! Eller var det kanske så att man orkar mer om man träffas på söndagen, kommer inte ihåg, fick så in i vassen ont i huvudet efter att ha stångat mig själv i väggen här för ett tag sedan!

Ikväll ska vi på dejt - först ska vi dock till Ikea och snabbt dra ihop det vi behöver, hem och lasta ur, direkt träffa våra kompisar med vovs för en promenix, sen ska vi se på "Så ska det låta" och kanske får vi sällskap även idag (försöker lura hem de däringa vi ska ut och traska med, nån kanske vill skråla i soffan hemma hos oss)!

Sen ska vi antagligen göra lite gotta till Freddan också på lördag - eget lördagsgodis alltså - får se vad det kan bli, några uppslag har vi att välja mellan!

Ja, sen är det arbetsvecka igen, så kul, så kul (not)! Jodå, men det är lite synd att helgerna bara försvinner så här!!

HugsiHugsiΦ
Postat av: Sara
URL: http://sarath.blogg.se/ 2009-03-13 / 14:55:55

Åh vad härligt, vad tror du att Ni får :) Haha vi har inte haft inflyttning överhuvudtaget för ngn familjemedlem:D haha dom är hos oss ändå. det känns ju lite knasigt ! :)


Postat av: vicke
URL: http://vickebloggarigen.blogspot.com/ 2009-03-13 / 15:01:11

Det var en bra present, tack för raderna i min gästbok, jag hoppas att du får en trevlig helg nu


Postat av: Malin Johansson
URL: http://www.metrobloggen.se/Maleh 2009-03-13 / 15:03:28

Vilken underbar present! Det är sådana som man uppskattar så mycket, såna som visar att man bryr sig på riktigt!


Postat av: Chilla
URL: http://skvallerbloggen.bloggagratis.se/ 2009-03-15 / 11:53:52

Vilken FANTASTISK mamma du har som fixar MASSOR med SMASKIGT god mat till er


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?