4 or 5 to London-town?

that is today's question! Vi hade 4 ordinarie resenärer till London, sen fick vi lite frågetecken kring den ena resenären och då lade vi till en reserv-resenär - men så idag så kom vi på, han som då skulle vara reserv, han kan ju aldrig vara reserv, han är ju alltid en ordinarie! Alltså - vi har bokat in ännu en till vår resa till London i sommar, för att vi kan, vi vill och har resurserna just nu, men också för att vi fått så mycket av denna person att ge denna lilla gåva är inget i jämförelse med vad vi fått!

Personen som nu är en ordinarie Londonresenär är min underbare bonus-pappa Bosse - han som givit mig så mycket genom åren (trots att jag ibland inte tyckte att han skulle lägga sig i, han var ju inte "pappa" men det dröjde inte länge innan jag förstod att han gav utan att vara "ordinarie" för att han ville, inte för att han var tvungen) - han har alltid funnits för mig och min bror, men också för min kära mamma, min underbare man och han vill mig och de mina alltid det allra bästa!

Så, nu väntar vi bara på att få besked om hur många vi blir - det optimala och alldeles fantastiskt underbara, ja det är antalet FEM men skulle det skita sig så är "The famous Four" också helt OK för oss - London funkar för alla kombinationer tror vi!

Ska ni gissa om Bosse blev glad för sin present?! Yepp, totally bappy var fejset för dagen! Just det, de kom över en sväng idag också, de var ju på födelsedagsfest för fd sonhustrun (och min fd svägerska) igår efter grillningen hos oss (sov hos brorsan by the way), brorsan, barnen, mor o bonusfar samt syskon o familj var där - och idag kom de över och fikade innan vidare färd till Värmdö - bonus hjälpte såklart till med staketbygget, alltid redo!

Sen så fick jag med mamma på en grej också, inom vårt vackra lands gränser - en natt på hotell av varierande modell (har flera olika bland annat Gimo Herrgård, inte fy skam det heller), det man betalar för är middagen och drycken - det ska vi åka på hon och jag, najzalajz!

Nu ska vi grilla, igen, see you later alligator!
Postat av: Emma Damm
URL: http://emmadamm.blogg.se/ 2009-05-17 / 18:16:49

Heeeeeeeeej Mia!! :-) Hoppas allt är bäst med dig!


Postat av: M&T
2009-05-17 / 21:33:38

Ni är sååå underbara, synd att alla inte ser det bara!Vi ser och vet hur mycket ni gör, looooooooooooooooooooooooooooooooooooove plenty, tack för idag och alla dagar vi får med er - ni är bäst!


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?