Brillkoll

har vi haft härhemma i eftermiddag, var ju hos optikern i Vällingby och hittade hela 5 par som jag fick med mig hem att prova i hem-miljö. Vi slog an på tipset vår optiker gav, fota och lägg upp bredvid varandra antingen på datorn eller skriva ut, vi gjorde det senare och sen kollade vi varje bild ordentligt - vilken bild på mig i provbrillorna var "ofulast"?!

Tre av fem där fejset faktiskt passar ihop med brillorna, yippeee vilken lycka, eller not, hur ska man kunna välja när man är så här gammal och glömsk?

Anyways, jag valde de här snyggingarna till slut
Eller hur ...
så ni kan försöka lista ut hur "osnygga" de andra fyra var! Och hur bra smak jag har trallala! Eller så låtsas jag bara, you'll never know!

Tack och hej ... vänta vad var det nu igen, jo just det, leverpastej!
Postat av: Filibabba
URL: http://filibabba.blogg.se/ 2009-05-22 / 20:29:13

sv: Angående blodpudding så skulle jag inte kalla det för onyttigt. Tvärtom tycker jag att det är jättebra att äta ibland, dels för att det är gott och dels för att det är en jättebra källa till järn, ett ämne som många får i sig för lite av..


Postat av: Emma Damm
URL: http://emmadamm.blogg.se/ 2009-05-23 / 11:16:17

Åh tack så jättemycket!! kramkram


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?