Fick välja födelsedagspresenter

igår när vi var en snabbis i Vällingby Centrum för att kolla in hälsokostbutikernas utbud av naturläkemedel (Echinagard/force ex.vis). Mina falkögon hittade butiken med mina sötisar och husbandet langade fram kortet och bad att få i fint paket - jag har självklart glömt innehållet i sagda paket (blir ju 45 bast ju, närminnet är sjukt dåligt nuförtiden *hehe*).


Sen så bokade vi hela två campinghelger framöver - en för att få besök till oss på lördagen (då måste ju kalendrarna synkas) och fira min födelsedag bland annat, den andra för att den blev lite längre och det är skönt att inte behöva göra annat än att ha det skönt, promenera i skog och mark med vov, inga måsten (dammsugning, tvättning eller dyligt).


Snart har vi också 4-årsjubileum som gifta att fira - det skålar vi nog för också där på födelsedagsfirarhelgen - fram med champagnen!!

Nu är det lunchtajm - ses sen!
Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?