Finaste gratulationskortet ever

låg i vår brevlåda igår när vi kom hem!

En ursöt liten vov blickade först upp på mig från kortets framsida och med texten "Another year older ... am I bothered?". Innuti står att läsa - Happy birthday!!!!! Till världens bästaste Mia (bara den raden, ni fattar ju hur glad man blir) på hennes stora dag. Massor med kramar (och en hel del nosgnugg;-) ) Avsändarna var Anna, Bella och Molly - dvs de raraste sötosarna som finns i hela vårt avlånga land!

Kärlek till er från glad Mia!
till sötosarna Anna, Bella o Molly
Postat av: M
2009-05-16 / 21:49:54

Måste kommentera - vet hur glad du blev över det kortet, men så är hon som skickade en bra tjej vad jag kan förstå - en jag skulle vilja träffa! Puss på nosen!


Postat av: MadMolly
2009-05-18 / 08:00:00

Aww....nu blir jag alldeles generad ju.....

Men allt är sant...du är värdens bästaste och roligaste Mia.

Kram på dig igen


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?