Födelsedagsfirande igen

blev det idag - me lajk fylla år när man får presenter i dagarna FYRA - i onsdags, i torsdags, igår och nu idag - jag vill fylla mera absolut!! Idag hade vi lunchdejt med min mor och far, min kära svärmor och hennes sambo och så vi med vov - vi hade marinerad fläskfilé, härligt somrig sallad, goda tillbehör såsom såser, dressingar av alla de slag, bearnaisesås, vitlökssås, tsatsiki, ajvar, fetaost - massor av gotta alltså!

Mest av allt var det ju sällskapet, snacka om att vi trivs ihop och hur lyckligt lottade är inte bara jag och L utan också våra mammor med respektive som trivs såååååå bra ihop (ja de träffas ju själva utan oss, hallååååå eller *fniss*) och sen att vädret var så fantastiskt härligt, gick in alldeles nyss faktiskt! (bilder kommer vid senare tillfälle).

Nu har vi annat besök på ingång, så nu får vi sluta och lämna dagens inlägg - hoppas att er dag varit fantastiskt bra, hörs och ses - nosgnugg i parti och minut från oss!
Postat av: Emma Damm
URL: http://emmadamm.blogg.se/ 2009-05-16 / 19:55:46

Vad kul att du gillade dom :-) hihi. Jag vill gärna se bilder sen, sååå kul! massa kramar.


Postat av: M&T
2009-05-16 / 21:47:03

Nu är vi hemma, tack för idag gosegullfolket (förlåt har druckit för mycket av ert vin fniss). Hörs i morrn!


Postat av: Emma Damm
URL: http://emmadamm.blogg.se/ 2009-05-17 / 11:23:06

Ja och vi lyckades hitta ett rätt så billigt all inclusive hotell. Hur bra som helst! Hoppas ni får det mysigt, det är så sköönt att få komma i väg från sverige lite då och då :-) kramar


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?