Hittade dessa tips

av en händelse, skulle logga in på bloggen och kommer ju då till förstasidan där och då var jag tvungen att kolla in nya bloggar. Alltså hittade jag denna Sofyas blogg och hennes pluggtips - de skulle jag ha haft när jag gick i plugget insåg jag när jag läste dem!

Hmmm.. kanske kan jag ändå ha användning för dem i dag, i vuxen ålder och i mitt arbetsliv??!! Ja, de går ju att omvandla till det jag behöver i mitt liv, dvs om jag behöver lära in något nytt, på jobbet eller varför inte i det privata, då kan jag ju använda mig av hennes tips, ta de bitar som passar mig!!

Wow, vad motiverad jag känner mig nu .... här ska "pluggas"!

Kramizzzzzzzzzzzzzzzzz!
Postat av: Soufya i Dubai
URL: http://soufya.blogg.se/ 2009-05-07 / 11:24:17

Nämen! tack, va schysst att länka! Haha klart du kan! Fan va nice :D och bra med motivation! :) kram


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?