Kurskompisen Susanne

är med i tidningen Hundsport - en hel halvsida om kursen vi gick tillsammans (ja, vi och några till förstås) i februari i år! Jättebra och trevligt skriven artikel - känns också som att det Susanne sagt också kom med och att det inte redigerats för mycket, inte helt vanligt tror jag! Tack Anna för att du scannade och delade med dig till mig och andra, glömde skriva förlååååååååååååååååååååååååt! Puss!

Här kommer artikeln, läs och ... ja njut eller tjut - fritt val såklart:
Bra artikel med Susanne
Har någon svårt att läsa artikeln, dvs att det inte går att förstora så den blir läsbar - hör av er så mailar jag den till dig/er - min mailadress är [email protected].

Förutom att kommentera om du njuter eller tjuter sen, gissa vad jag gjorde när jag läste den och skriv också det i din kommentar!
Postat av: MadMolly
2009-05-08 / 13:25:24

Ser ut som jag är först ut att kommentera.

Jag tyckte ju självklart att artikeln var kanon, det var ju därför jag skickade den till dig.

Att SKK är först ut av hundtidningarna (vad jag vet i alla fall?) att skriva om AMB få ett faktamässigt och positivt sätt känns härligt. Hoppas övriga hundtidningar vågar/vill skriva mer om denna underbara livsstil.



Kram på dig


Postat av: karola
URL: http://alltidinredning.blogg.se/ 2009-05-08 / 14:20:25

Men Grattis så kul! Det blir väl en fin start på helgen?


Postat av: Lotta i Norrköping
2009-05-08 / 15:55:29

Jag visst var det en innehållsrik artikel. Allt som AMB faktamässigt står för kom med och på ett mycket bra och possitivt sätt. Härligt.

Det var ju det som kursen handlade om eller hur.?

Hoppas fler blir nyfikna på hur man kan kommuniserar med våra vovvar på deras språk.

Vi får hoppas att fler hundtidningar skriver om AMB och Jan Fennell.






Postat av: Mervi
URL: http://metrobloggen.se/hunden 2009-05-08 / 17:36:35

Kul att du har den i din blogg...visst är det kul att läsa om detta...nästa gång kanske det handlar om dig och din vovve eller någon annan av våra vänner. Härligt!


Postat av: Kim
2009-05-08 / 20:28:59

Underbart att SKK skriver om Amichien. Nu kanske fler hundtidningar vågar skriva också. Så att fler människor får läsa/lära sig om ett helt naturligt sätt att leva/umgås med sin hund. Va bra att du tog med artikeln i din blogg.


Postat av: A- *LITE BÄTTRE ÄN ALLA ANDRA*
URL: http://amandavardet.blogg.se/ 2009-05-09 / 12:48:04

vilken stil gillar du på dina killar/tjejer?


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?