Lite bilder

från helgens samkväm kommer här. Och som vanligt är bilderna klickbara för större alternativ.

Älskade maken Mor gömmer sig bakom boysen Svärmor
Mor gömmer sig bakom boysen - försökte hitta skugga på något sätt på vår oerhört solsäkra altan
Vackra handgjorda muggar o födkort Alla mjukisarna ihop! Stora Bukowski, present fr Leslie
Vackra handgjorda muggar från svärmor och bonus-svärfar och kuvert från mina kära päron (med slant innuti samt rara rader om att jag är den bästa dottern man kan önska sig, sötosarna), Bukowski-nallar/kaniner (present från maken som "tillåter" mina små samlarmanier, gulligt av honom tycker jag)
Smånallar, Bukowski of course Freddieleddie Vy andra sidan trädgården
De små för sig själva och Fred som nog gärna vill äta dem samt vy av tomten ut mot gatan
Blivande bersån kanske Staketbygget framskrider Grill söndag kväll
Staketbygget fortskrider, sakta men säkert och så avslutningsbild på vår grilltallrik från igår kväll. Har redan fått glädje av vår nya altan och de soliga dagarna vi hittills haft, underbart!

Hoppas er helg varit som vår, alldeles, alldeles underbar - med nära och kära, familj och vänner, överraskningsbesök och bara såååååååå härligt!

Postat av: Emma Damm
URL: http://emmadamm.blogg.se/ 2009-05-19 / 09:38:40

åh vad gullig du är, vad glad jag blir! :) Hoppas du har en fin dag! Kramisar


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?