Tänk om

alla som varit inne och kikat här skulle kommentera - som häromdagen 53 stycken, igår "bara" 34 - det skulle va skoj det, tänk om .... om inte fanns!


Kom precis in från morgonpromenad med vov, ute på ängarna med långlina och boll var vi han och jag. Husse jobbar ett litet tag idag så vi är solokvist härhemma, vov, jag och S (som zzzzzzzzzzzzzzover fortfarande för övrigt). Även Fred har lagt sig att vila, mycket spring blev det på ängarna, så nu är han tröööötter!

Om en stund bär det av till optikern i Vällingby och sen kanske det blir Täby C idag i stället för i morgon, we'll see! Ha en härlig dag nu så hörs vi sen!
Postat av: Katta & Doriz
URL: http://www.kattarina.se 2009-05-25 / 01:10:58

Då är det väl bäst att lämna en hälsning då ler

Visst blir man nyfiken på vilka det är som hälsar på?! Hos mig är det likadant. Några få som kommenterar varje gång, men mängder av besökare varje dag.


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?