Ville bara berätta

innan jag går och nannar - så gulligt idag efter middan, L, S o J satt och kollade bilder (sådär typ 1500 st enligt S, nästan tooooo much), jag satt och pratade med MM och sen kära mor, de satt kvar och hade det hur bra som helst - vov sov på egen utvald plats, fotpall med kuddar i - totalnajs kväll med andra ord!

Nu sover "sonen", äldsta "dottern" verkar också ha somnat, vov är cool, husse lika cool - den enda som faktiskt "stör" är ju jag som knattrar på tangenterna ... sorry, lägger ner nu så alla får sova i lugn och ro, ses i morr'n!
Postat av: karola
URL: http://alltidinredning.blogg.se/ 2009-05-21 / 01:13:28

sv...det finns så mycket vackra dörrar...och ja de kan likna grekiska också håller jag med om! det passar ju så bra in i deras arkitetur med dessa vackra dörrar, jag blev helt kär i dom i Tunisien... :)


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?