Att-göra-listan future plans

har kommit en bit på väg och det händer något kanske inte varje dag men sådär varannan kanske.

The list so far, done so far that is:

  • Ny almanacka inhandlad
  • Nytt anteckningsblock inhandlat
  • Brevpapper - gjort eget efter mall och hört mig för hos vänner om vilket som passar bäst (vilken logga osv)
  • Börjat fnula på utskick/reklam, självklart med vald logga (se punkt brevpapper)
  • Tankar annons i "vår" tidning, Västerort, på G och uppstaplat i "tanke-modellen"
Känns bra, jag känner mig laddad och stark, snart bär det av mot nya äventyr, häng med vet jag!
Postat av: madmolly
2009-11-20 / 14:22:41

Jösses vad du är effektiv....måste snart börja skynda på jag med.....pust


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?