Back in the ...

not USA but the garage ... there's where I'm hedding to in a couple of minutes.

Ska fortsätta mitt struktur-faschisteri, dvs få ordning och samtidigt leta efter borttappade objekt, och sedan ska jag plocka fram lite julsaker hade jag tänkt. Nya adventsljusstaken absolut och så lite annat smått och gott.

Ute med dogsen har vi varit en kortis, inte uppskattat av någon när det är så här blött och trist ute. Får se om vädret blir bättre till i morgon då det blir Gärdet-träff och Himmelska Hundar (vov-caféet i närheten av Gärdet).

Ha en härlig dag, vi ses snart igen!
Postat av: Susanne
URL: http://snyggastdesign.blogg.se/ 2009-11-28 / 10:26:17

Nu lär väl inte tomten komma med allt det där men man kan alltid drömma :-)



Ha en toppenhelg!


Postat av: Linda
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2009-11-28 / 15:16:25

Åh gumman allt är bara bra här,hihi japp fullt upp får kämpa på måndag med med att förhoppningsvis vinna!

Jag tillverkar ju massa smycken som jag skall sälja i webshopen med;) Idag har det vart storstädning o putsande av fönster nu när allt fina julsaker skall upp imorgon. Imorgon skall vi strukturera upp i våra förråd,hehe. Behöver verkligen åka till tippen några vändor!Blir att man samlar på sig mkt skräp när man konstant renoverar hela tiden..But im alive sis;)

Saknar dig!


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?