Dagens lista

gjort är nu klar, ja fram tills nu alltså, read and enjoy:

  • struktur-faschistat i garaget (som jag sa jag skulle, självklart står jag vid mitt ord *hehe*), uppställt i hyllor och i backar, skrivit fina lappar och märkt sagda backar, hittat diabilder men inte dem jag letat efter (verkar som de har råkat komma med någon kastkartong, blä, blä tycker vi om det). De vi hittat och satt upp i hylla är från husbandets morfar och mormor samt från hans barndom, blir kul att titta på när tid finnes!
  • "jul-pimpat" köket - gardiner upp (röda med äpplen på, najz tycker vi), nya fina adventsljusstaken upp på bordet (tack vare web-shopen CarlssonInteriör som jag får säga "min" web-butik på nätet snart så mycket jag hittar där), jul-brickhållaren på plats också såklart ...
  • allt husvagnsprylar (som stått i vardagsrummet nu sen "utflytten" från gamla vagnen) har fått plats i garaget, hyllorna rymmer riktigt mycket (nöjda hylluppsättare vi äro)
  • satt upp nya gardiner på övervåningen och fixat med fina ljus i fönstret - mer pimp alltså
  • fixat lite på kontoret, ja, ja, mer struktur-f alltså, me i ett nötskal that is *hihi*
  • tvättat några maskiner tvätt, så bra att ha många bollar i luften samtidigt !!!! (eller not) så man kan springa fram och åter hela tiden (läs ironiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii nu gött fölk)
  • varit social telefonledes med käre bror och kära mor, najz som vanligt
  • OCH har hunnit med en snabbis på FB och vännerna där
nu är det dags för social samvaro med familjen till 100 % så jag får logga ut nu!

Just det, vovsen höll jag på att glömma, de gillar också när vi pimpar hemmet.... eller vänta nu gör de det verkligen? Betyder det att gilla om de går till varsin kammare och lägger sig under varsin pläd att de gillar det vi gör? Kanske inte, de har i alla fall blandat sin dag med oss utan oss och med varandra lekandes för att sedan chilla läget i egen "kuppe", tror att de mår som de förtjänar, dvs tok-bra!

See you soon ... ha en underbar fortsättning på er lördag, så ses och hörs vi snart igen!
Postat av: Michael Jackson - Minnesblogg
URL: http://popkungen.blogg.se/ 2009-11-28 / 21:56:55

Ha en trevlig kväll!


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?