Fin-fin söndag

som ju börjar alldeles toppen - upp tidigt för att bäbis inte vill sova (suck, han ser ingen skillnad på vardag eller helg som storebror gör, men det kommer väl), FB:at lite, duschat, fixat lite mer 1:a advents-mys och sett att vädret är riktigt, riktigt bra, som gjort för utomhusaktiviteter med fyrbenta vänner!

Vad är era planer för denna 2009 års första advent? Mysa inomhus med tända ljus, goa varma glöggen, trevligt sällskap eller bara on your own? Ut och träffa folk ni känner lite, mycket eller lagom? Helt strunta i faktumet att det är första advent och chilla som vanligt? Tell me, jag är av den nyfikna sorten jag liksom!

Oavsett vad ni gör, ha en underbar dag, det ska jag ha hade jag tänkt! See you soon folk's!
Postat av: madmolly
2009-11-29 / 10:26:02

önskar jag kunde göra som ni, mysa, glögga och gå på prommis med hundarna. Men icke då, här ska det skrivas på mitt paper, måste få i hop 3 sidor forsknings design...blä. Pynt, städning och mys blir det imorn i stället och kanske en långprommis på fjället om vädret tillåter.



Kram på er


Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
URL: http://pyttis.blogg.se/ 2009-11-29 / 11:09:36

ja man borde kanske anamma mammas vana att faktiskt föra vanlig telefon och adressbok med bläckpenna också istället för att bara ha mobilen.

Suck



Några söndagsplaner för fröken?


Postat av: Linda
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2009-11-29 / 17:51:45

Idag har det julpyntats här hemma, härligt!vad mysigt allt helt plötsligt blir,hihi. Skall köpa julgardiner till våra stora vardagsrums fönster bara=) Sen e det princip klart!

Ja Rapache gör sin roll grymt bra..! Miss you! Hoppas du har en mysig första advent;)

Nu kan du passa på att julklappsfynda, har 20% på allt i butiken http://www.beautyinsideout.se


Postat av: Anna-Karin Edlund
URL: http://www.dptjejer.blogspot.com 2009-11-29 / 18:17:15

Tack för en jättemysig söndag med bus och fika. Kul att få träffa era grabbar och pussa lite på er fina Goliat som jag inte träffat förut.

Hoppas inköpen gick bra.



Kram


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?