I morgon startar

första dagen av början på mitt nya liv!

Advanced Course för Tony Knight i tre dagar och ett nytt liv som Dog Listener - nytt och spännande äventyr för mig och de mina, både de där hemma och mina blivande kollegor. Wow, nu brinner det i magen av förväntan och lite nyttig nervositet!

Igår kom DL Kim hem till oss i Spånga, mycket prat, god mat och seeeeent blev det innan sängen kallade oss till sig. Piggelin ändå idag är jag, man blir det av goda vänner tror jag minsann.

Nä, nu ska jag fakturera mera, ha en super-duper dag!


When we listen, we learn
When we learn, we understand
When we understand, we create magic
Postat av: tess
URL: http://tessanhopp.blogg.se/ 2009-11-02 / 13:22:16

åh va roligt :) gu va spännande du får berätta här på bloggen hur det går :)



lycka till.

kramkram


Postat av: Dvärghundspossen
URL: http://www.metrobloggen.se/dvarghundspossensdagbok 2009-11-02 / 20:43:24

Ska du jobba som det sen?


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?