Inbjudan

i mailen inkommen idag, från A-office och att joina forumet - JAAAA va mycket kunskaper jag kommer att få nu, min lilla cellen Ellen kommer att få överslag och dööööö i fetvaddsträsket nu, stackars liten!

Nåja, får vänta några dagar till innan jag läser som en tok, huvet är ju som sagt rätt illa däran fortfarande, ja jag vet, jag skryter nu igen men det måste jag väl få göra nån gång eller hur, visst då!

Så, tillbaka dit jag var på väg då mailet kom, te, Alvedon osv osv.

Igen, ha're så ses vi snart igen!
Postat av: madmolly
2009-11-12 / 12:38:29

Din stackare, en vecka har gått och ännu är du inte bättre...blä för sånt. Hoppas snart att du känner dig på topp igen.

Jag har precis betalat in min avgift och skickat in min signerade kopia för medlemsskap i forumet, håller tummarna för att jag får svar idag så jag kan gå in och kika runt lite...woohoo!!!



Kram på dig frugan ;)


Postat av: Linda
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2009-11-12 / 18:21:28

Ja typ;)

Vi skall sälja in en viss artikel med Profit hålsågar till nya kunder,minst 15 olika artiklar. Den som har mest nya godkända kunder vinner resan, Jag ligger bra till;)

Ingen vovve tårta haha, mår piss dåligt idag..=(Mega förkyld bara spränger i huvudet=(




Postat av: Susanne
URL: http://snyggastdesign.blogg.se/ 2009-11-12 / 21:57:09

I´m back on track... hur har du det? Kommit ur vitlöksträsket än?


Postat av: F R I D A M [freedom]
URL: http://fridam.se 2009-11-13 / 00:03:22

Vilken mysig blogg! :D


Postat av: Dvärghundspossen
URL: http://www.metrobloggen.se/dvarghundspossensdagbok 2009-11-13 / 08:39:45

Jag som annars inte är vidare snabb med att fatta dubbelmeningar, förstod faktiskt direkt husbandet=the husband.



S jag skriver medvetet på talspråk när jag skriver blogg. Jag KAN skriva fint också, jag lovar!


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?