Inte jobb i morgon heller

eftersom jag har fått jobb-förbud av min chef!! Ringde henne för att höra lite om budgetmötet i morgon och lite annat och hon sa bara att jag FÅR INTE komma i morgon som jag låter! Lite orolig var hon också för borsten som vuxut ut på ryggen samt att jag lät mycket mer likt ett svin än en snorig människa :-D - när jag bara är vanliga suggan kan jag komma tillbaka till jobbet kom vi överens om!

Skämt åsido, mår fortfarande pest och tror jag har feber, vägrar ta den bara, känner mig bara emligare när jag ser vartåt det barkar. Nä, nu är det ännu en Alvedon och en enormt stor kopp te med honung i.

Tjo och hej, från en feber-sjuk DL-tjej ;-)
Postat av: Lowan♥
URL: http://fotopic.blogg.se/ 2009-11-09 / 19:21:31

Oj då, krya på dig ^^


Postat av: Lowan♥
URL: http://fotopic.blogg.se/ 2009-11-09 / 20:16:45

sv: Varsågod, jao =/


Postat av: Kim
2009-11-09 / 20:17:47

Krya på dig i massor


Postat av: Chris
URL: http://minapinnar.wordpress.com 2009-11-09 / 20:58:12

Usch och fy - det där låter inte bra!



Känner mig själv också vissen.. ont i huvet, snorar, nyser (vilket resulterar i att jag biter mig i tungan typ hela tiden, dvs blodsmak) tjock i halsen.. usch för att vara sjuk! Är i och för sig glad att det mesta kom idag och inte i helgen för min del.



Efterlyser även bilder på lilla Goliat! Har inte sett en enda i mailboxen.. ;)



Kramar


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?