På programmet idag

står det att jag ska gå på klubben och mingla med vänner och tillika kollegor, ta ett glas vin (eller två), äta lite gott och bara vara!

Ser fram emot det gör jag, eftersom det också kommer en tidigare arbetskollega, numera "bara" vän, som just nu arbetar på annan ort så att säga. Tjänstledig härifrån fram till sommaren och förhoppningen för mig och fler med mig, är att hon sedan kommer tillbaka hit.

Nu väntar kaffemaskinen på mig, have to go ... see you soon folk's!

Postat av: Malin
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/ 2009-11-25 / 11:49:28

hahaha...du skulle bara våga Malin med killerblick Hahaha


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?