På väg till Apoteket

halkade vi in på SIBA (logiskt eller hur!!!!), nåja det gjorde vi i alla fall och där hittade jag min i särklass ABSOLUTA FAVVO-FILM alla kategorier DUNDERKLUMPEN! Med Beppe Wolgers underbara röst klingande genom hela filmen, ja det gör en Mia lycklig anyday!

Så, nu med nässpray, halstabletter, hostdämpande och slemlösande inhandlat = i med allt det, på med mysuniform, bädda ner i soffan och så är det FIIIIIIIIIIIIIIIIIIIILM-TAAAAAAAAAAAAAJM!

Puss och hej från en Dog Listener-tjej!
Postat av: madmolly
2009-11-07 / 16:16:21

Det där gav mej gåshud...Dunderklumpen är min favvofilm ju...!?!?!?!?!? En dum en är min favorit figur.



puss på dig Mys Mia


Postat av: Linda
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2009-11-07 / 19:23:23

Åååååå gud vad ballt är du dog listener nu!!Ahaaaaa kom hit med detsamma o säg mig vad våra galna hundar har att sägaS

Är det sant det där med listener grejen, har jag ALLTID undrat finns ju häst lyssnare o allt!

Men du får ju inte vara sjuk!Nu dricker jag lite rödtjut här o tänker på dig..!

Undrar när tusan vi skall ses!


Postat av: sandra
URL: http://littlesandra.blogg.se/ 2009-11-07 / 21:23:42

i metro foto challange? Skulle verkligen vara jättesnällt! Hon har slitit jättemycket och hon har haft turen att gå vidare med 2 bilder. Det var nästan 30.000 bidrag! + Om du röstar har du själv chansen att vinna:



1-3:e pris: Framkallningskit (canvastavla, foton, fotbok mm värde ca 1000kr)

4-6:e pris: Framkallningscheck 500:-

7-8:e Helår Kamera & Bild





Gör så här:

1 registrera dig här http://www.metrophoto.se/se/sign/up (namn och mail)

2 gå in här http://www.metrophoto.se/se/gallery/vote (du måste då vara inloggad!)

3 leta efter bilderna som har rubriken "Making a wish" (en flicka som blåser bubblor) och " Save our beautiful planet" (3 personer på en kulle)

4 brevid bilden står det rösta, tryck där!



Ha det bra och snälla snälla rösta! Du ger oss ett stort leénde och du kan ju vinna stora priser själv! kram sandra♥


Postat av: Kim
2009-11-08 / 15:27:13

Dunderklumpen är en underbar film.


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?