Romantisk kortweekend

bär det snart av på, ska bara packa ner lite finkläder för kvällen till oss båda, långlina, ev regntäcken, godis till vovsen och sen bär det av. Får inte glömma kameran så vi kan visa er var vi var sen.

Väl framme kommer vi att börja med Afternoon tea med valfri avec (whisky är bra för halsen har jag hört), sedan tar vi en rundtur med vovvarna och sonderar terrängen. Efter följer lite mys på vårt rum, ev lite mer te och avec, kanske att vi tar oss en liten bastu också, vi får se.

Till kvällen klär vi upp oss och går till bords och blir serverade 3 rätter med tillhörande goda drycker av valfri sort. Såklart mys vid brasan och glittrande kärleksfulla blickar, mycket prat om oss och de våra som gör gott i hjärtat, planer för framtiden, sånt som man gör när man är lycklig!

Mmmmm, så skönt att komma bort och slippa vardagen en liten smula, inga måsten, bara vara och bli lite ompysslade av andra, najz. Känner mig faktiskt bättre bara vid tanken (även om jag alldeles strax ska hosta lungorna ur mig känner jag, det kliar infernaliskt i halsen just nu).

Så, tack o hej, leverpastej, över och ut, så var lördagens inlägg nr 2 slut!
Postat av: madmolly
2009-11-14 / 09:59:56

Låter tokmysigt....lite avis blir jag....hade gärna åkt bort och blitt ompysslad en sväng. Hoppas ni får det helt underbart.

Kram, kram


Postat av: Dvärghundspossen
URL: http://www.metrobloggen.se/dvarghundspossensdagbok 2009-11-14 / 11:43:31

Åh vad mysigt... ha det så jättebra!


Postat av: Susanne
URL: http://snyggastdesign.blogg.se/ 2009-11-14 / 12:31:30

Åh så härligt det låter... angående årets julklapp så menar du alltså att du inte ens har en dammig wokpanna stående nånstans...strongt :-)


Postat av: Sessan
URL: http://mikasha.blogg.se/ 2009-11-14 / 14:57:59

Det låter nästintill för bra för att vara sant, hoppas att din helg blir helt amazing sötnos, för det förtjänar du verkligen! Du som är en så go & glad människa! :)



Jesss, jag kör på berocka, ngn hostmedicin med morfin i, och jag står på fötterna idag. Ovanligt trött bara.. :(


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?