Sjukt mycket

på jobbet just nu, blir alldeles matt av listan jag har att pricka av ... tar några här så ska vi se om det känns lättare sen:

  • budgetmöte (genomgång året som varit och inför 2010)
  • fakultetsklubben (genomgång betalningar, utskick nya fakturor för 2010, avslut medlemsskap mm)
  • hemsidan uppdateras
  • bokning julbord för mig och husbandet (la den roligaste sist) - överraskning för honom som inte kommer på julbord med sitt jobb i år!!
Så, det var det, några nerskrivna alltså måste de göras NUUUUUU - ses snart igen!

Förresten, gårdagen var som vanligt mycket lyckad. Än mer lyckad blev den när husbandet tog med liten Goliat in för att hälsa på vännerna, kram- och pusskalas i parti och minut bidde det då (fick slita mitt lilla gull ifrån de vilda qvinnsen, ja Goliat alltså *fniss*).

Kram o hej .. från lilla mej!
Postat av: Sussa
URL: http://www.metrobloggen.se/bellanova 2009-11-26 / 10:16:21

Verkar som om du jobbar med något som har med siffror att göra? haha trodde du menade guuuben!! Kram


Postat av: Susanne
URL: http://snyggastdesign.blogg.se/ 2009-11-26 / 19:51:19

En Susanne-mapp låter som en toppenidé...hehe


Postat av: Chris
URL: http://Www.minapinnar.wordpress.com 2009-11-26 / 21:34:23


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?