Test av produkter

som man säljer för sitt företag, ja det får vi göra lite då och då; ficklampor, laddare av olika slag, laddningsbara batterier mm mm, vilket vi ju såklart gör, testar alltså och ofta får vi också behåller produkterna vilket ju är ännu skojsigare!

Nu till nästa test av produkt som husbandet säljer för sin firma - en övervakningskameramodell med batterier som håller länge, länge - denna ska vi testa här hemma och sedan sätta betyg på. Inte bara att batterierna räcker länge, det är också en modell som inte syns, ja ni vet så man inte direkt ser vad det är.

Berättar mer om denna när jag fått mer "kött på benen", dvs info av säljaren som vet allt, the one and only husband!

Ha're bra, nu ska här ätas god fläskytterfilé, rotsaksgratäng, grönsaker och till det såklart ett gott rosé (inte alls manisk på rosé jag inte *ler sött*) och sen blir det Robinson Karibien för vår del.

Puss och hej, från er alldeles egna virk-tants-tjej!
Postat av: Linda
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2009-11-21 / 22:37:37

Åh virktanten,virka mig ngt fint;)

Vad tror du om mitt förslag på bloggen;)


Postat av: Linda
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2009-11-22 / 10:56:55

Hihi jaaa såpass gammal börjar man blir börjar få panik här, haha! Absolut från o med nu är jag din adopterade lillasyster,hihi..jadu nästa helg är det första advent,mysigt värre,då skall all pynt rotas fram;)

Hoppas din helg har varit bra?Kaklet kom upp igår o nu skall det bara fogas.Först blir det kalas idag för Patriks lillasyster som fyller 18.


Postat av: Anna-Karin Edlund
URL: http://www.dptjejer.blogspot.com 2009-11-22 / 14:21:40

Det där med en övervakningskamera som inte syns så bra låter som en mycket bra grej. Kul att höra mer när ni prövat.



Kram


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?