Vad är det som händer egentligen?

Har hela vår värld blivit upp-och-nervänd? Jag blir bara matt när jag läser nedanstående nyheter ....

Pojkar misstänks för våldtäktsförsök

Pojkar misstänks för våldtäktsförsök. Foto: BJÖRN LARSSON ROSVALL / SCANPIX

Två unga pojkar, 12 och 13 år gamla, misstänkts för våldtäktsförsök i Borås. 13-åringen greps av polisen i onsdags och i går greps den yngre pojken på bar gärning när han försökte våldta en 19-årig kvinna.

Två unga pojkar, 12 och 13 år gamla, misstänkts för våldtäktsförsök i Borås.

13-åringen greps av polisen i onsdags och dagen efter greps den yngre pojken på bar gärning när han försökte våldta en 19-årig kvinna som fick föras till sjukhus.

Båda är förhörda av polisen och omhändertagna av socialen.

- Vi utesluter inte att fler unga kvinnor kan ha blivit utsatta, säger Thomas Fuxborg vid Göteborgspolisen.

---
Var är föräldrarna till dessa pojkar? Eller var har de varit hela tiden som inte vet vilka pojkar de har? Fy ... för föräldrar som gör detta mot sina barn, dvs inte finns där att lära rätt och/eller fel!
Postat av: Anna-Karin Edlund
URL: http://www.dptjejer.blogspot.com 2009-11-27 / 19:09:58

Ja jag håller med dig, vad är vi på väg......



Jag får hoppas att behandlingen faller ut bra.



Har du hört av Chris om vilken tid på söndag?



Kram


Postat av: Chris
URL: http://www.minapinnar.wordpress.com 2009-11-27 / 19:22:55

Det bidde ett tomt inlägg - skulle vara ball med mobilen.. du vet ju hur det gick ;)



Det är hemskt.. förstå 13 år.. man är ju bäbis då ju! Usch!



Skrev precis till A-K.. 12.30 på söndag på gärdet för avspringning och vidare till HH.. Låter det bra eller tidigare?



Kramar


Postat av: Emma Damm Drawings
URL: http://emmadamm.blogg.se/ 2009-11-27 / 19:44:49

Hej Mia :-) Jag kan ju bara säga att det är bland den bästa filmen jag någonsin sett. Jag har dock inte läst böckerna. Men jag tycker att denna helt klart var bäst utav filmerna :-) Allt är bra här. Hoppas att det är SUPER med dig. Massa kramisar


Postat av: Chris
2009-11-27 / 19:59:19

Så kom inte mitt inlägg med.. :S Men men.. här kommer ett nytt: 12.00 gärdet söndag :D Ses snart! Jippi! Mormor lilla Goliat :D



kramar


Postat av: Linda
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2009-11-28 / 15:13:57

Osannolikt sjukt detta alltså ärligt, vart får dessa små pojkar allt ifrån,tvspel, filmer, föräldrar,nyheterna?!

Sjukt är vad det är!


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?