Drömde så vackert

och fint inatt, ni vet så där så man bara ler när man vaknar, för man känner att man är där på riktigt, i det vackra! Vaknade och hade drömmen kvar, ser mitt kära husband, våra underbara vovs - och inser att jag faktiskt är kvar i drömmen fast på riktigt liksom.

Kommer till jobbet och allt är fortfarande helt fantastiskt bra, men så öppnar jag mailen och drömmen går i kras, spricker som en såpbubbla över mitt huvud och kanske också i mitt huvud, det gör ont när drömmar brister.

En dag kommer drömmen ligga kvar, inga brustna drömmar mer. Tills dess får man göra som barnen gör med såpbubblorna - det är bara att skaka flaskan, doppa sin magiska bubbleskapare och blåsa liv i fler bubblor. Några lever längre, andra spricker med en gång, men de ger inte upp sina försök till de finaste bubblorna!

 

 

Postat av: Susanne
URL: http://snyggastdesign.blogg.se/ 2009-10-16 / 13:26:42

Japp...det är jag det..håller koll mooaaahhaaha


Postat av: Dvärghundspossen
URL: http://www.metrobloggen.se/dvarghundspossensdagbok 2009-10-16 / 16:12:09

Själv drömmer jag mest helknäppa grejer... som väl alla läsare av min blogg har märkt. ;-)


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?