I AM BÅÅÅÅÅÅRD

riktigt bååååård faktiskt, så det är en sjusärdeles tur att vi snart ska på bio, jag och bonus! Inte ens datorn är rolig idag, kan bero på att jag lånar husbandets och den har bara lagt ner två gånger, ni vet, bara svartskärmat sig mitt i en mening - lagom roligt eller hur!

Annars vad händer en gråmulen, regnig och blåsig dag i oktober, nä just det, inte mycket därav den att den stora båååååård-attacken slagit till tror jag. Man kan inte vara ute och jobba, sjöblöt och dan blir man då, inomhus är det ju inte heller världens glam, dagen utanför smittar liksom av sig inomhus på något sätt.

Sen så har jag nog lite Anna/Kim/Mervi/Sus/Mona/Mona2/Lotta/Malin/Linda/Sofia/Madde/Tove/Siv/Inga1/Inga2/mfl -abstinens - just det TJEJKOMPIS-ABSTINENS är rätt ord - vill ha alla här, sitta o softa i soffan, dricka vin, snacka skit, basta kanske, skratta en stund åt ingenting, skratta lite till åt ännu mindre - ja ni hajjar eller hur!

Fast nu hände något kul, husbandet är ute med liten Goliat och så knackar husbandet på fönstret hit till köket för att visa var liten går och gör sina behov, jo under en buske, lämnar såklart husse ute i regnet, precis som Fred också alltid gjort - är detta månne en dp-grej?! verkar så eller hur!

Nä, nu drar jag som en virvelvind in i duschen - nä vänta, måste veckla ut 200 kronor jag fick från husbandet först, han bjuder typ på godis/poppis/läsk (jag bjuder mig och bonus på biobiljetterna) - så, nu är jag klar med vecklet, in i duschen far jag med ett huj ....... huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuujjjj!

Ses snart, hoppas ni får en super-duper-tjohej kväll allesammans!
Postat av: karola
URL: http://alltidinredning.blogg.se/ 2009-10-03 / 16:14:35

-mysigt med bio, är det en uppföljare på my greek fat wedding? visst är det mysigt när det regnar och man får hålla sig inomhus och gotta sig...lite levande ljus...

-så kul han tyckte om filmen :)

ha det toppen!


Postat av: Linda
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2009-10-03 / 16:46:25

Ahhhh jag har med tjejkväll abstinens järnet!! Vill med sitta i soffan dricka lite vin o skvallra!!Måånga sådana kvällar få det bli i detta rusk! Jaaaa o basta, jaaa tack!Boka en tjejkväll, man tackar;)

Kramar i massor!


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?