Lyckligt lottad

är jag som har sååååå underbar chef och så fantastiskt omtänksamma arbetskamrater, att ha nackspärr i närheten av dem är tursamt. Gårdagen gick i hjälpande-handens tecken från dem alla - hämtade kaffe, skar upp vid lunchen, hämtade vin på klubben osv osv och idag började det precis lika bra. Min chef tog med en vetekudde att lägga i micron och sen runt halsen och axlarna - goooooooa hon!

Så här sitter jag då med denna varma vetekudde och bara myser. Bild på liknande har du här nedan!



Postat av: Anton
URL: http://www.metrobloggen.se/panic 2009-10-29 / 11:56:20

Inte illa att få den ompysslingen, de var du nog väl förtjänt av:)


Postat av: Dvärghundspossen
URL: http://www.metrobloggen.se/dvarghundspossensdagbok 2009-10-29 / 23:22:40

Härligt med så goa arbetskamrater! :-D


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?