Mitt helg-kap

anlände igår, låg i brevis när jag kom hem från jobbet, hurrrra! Liten extra-sak låg också i paketet, en burk lip-gloss med Cherry-flavour mmmmmm, gottgottigottgott! Tusen tack LindaPlindaFikonFlinga :-D


Dessa båda armband köpte jag hos Linda (yes nu igen, blivit manisk på armband, Lindas fel såklart *hihi*) i hennes nätbutik, BeautyInsideOut och där hon i helgen hade ett erbjudande som var för bra för att missa. Armbandet kostar egentligen 239 kr/styck, men helgens erbjudande var 125 kr/styck. Hur snabb tror ni att jag va?! Just det, snabbast! Så, sätt upp Lindas blogg som favorit på Bloglovin så ni inte missar nästa erbjudande (och så att jag inte köper upp stället!! ni får ju vara solidariska nu vänner)!

Idag har jag det svarta, matchar min svart-vita blus och nya snygga kofta, känner mig piffig även en "vanlig" tisdag som denna. Tyvärr kan jag inte ha armbandet på när jag sitter och skriver, lite ivägen och rasslar i tangentbordet hela tiden. Eftersom det är lätt att ta av och på, så gör det inget och så har jag något snyggt att titta på bredvid skärmen också :-D

Över och ut, så var helg-kaps-inlägget slut!
Postat av: Susanne
URL: http://snyggastdesign.blogg.se/ 2009-10-06 / 10:06:16

Yepp, cool bild på en cool tjej! ska du vara med i fototävlingen kanske? lägger huvet på sne


Postat av: Susanne
URL: http://snyggastdesign.blogg.se/ 2009-10-06 / 10:16:33

Klart att du ska ha en sån kompis, kan jag maila någon till dig eller hur tänkte du?


Postat av: Linda
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2009-10-06 / 18:18:34

Vad bra att du gillade armbanden, Mia pia söt fia;)

Ah vad bra att min lilla surprise kunde göra ngt iaf;)

Nu så får det lite blogging här,liiiite torka dock=)

hahaha


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?