Tungt, tungt

är det just nu hemma hos oss, tråkigheter i familjen gör ingen glad. Vi försöker dock ha gott mod och peppar varandra tills ljusare tider igen stundar. Allt löser sig, det brukar det göra!

Vår helg blir således mycket lugn - fira brorsbarn och mor med fika i morgon, gosa med våra vovs, picknicka med dem och vänner oavsett väderlek ska vi också göra, tända många ljus, basta lite och förbereda oss för vännerna som kommer till oss på måndag. Mina kurskompisar och kurshjälpare kommer och bor hos oss måndag till fredag, så vi har huset fullt med brudar (maken flyttar tillfälligt, närå skojar bara han tycker det ska bli kul han oxå).

Hur ser er Allhelgonahelg ut? Mycket mys eller bara bus?

Postat av: Anna-Karin Edlund
URL: http://www.dptjejer.blogspot.com 2009-10-30 / 11:22:48

Usch då inte kul när det är jobbigt, hoppas ni ändå får en trevlig helg.

Vi sak på Buddy Hollie, vi är tolv stycken som ska fira en som fyllt 50 år. Efter showen blir det restaurang med god mat och vin.



Kram


Postat av: Dvärghundspossen
URL: http://www.metrobloggen.se/dvarghundspossensdagbok 2009-10-30 / 15:11:04

Det blir mys här också! :-D


Postat av: Linda
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2009-10-30 / 19:33:02

Ush tråkigheter är aldrig kul, vad har hänt?

Va har ni,vad fuskigt!!!har färgat håret men det var så ojämnt innan får färga det imrogon igen,fick färg över,ork just nu, sitter med en go grogg o njuter av fredagen.

Vad roligt du kommer hadet i helgen!Vår helg blir lugn=)


Postat av: madmolly
2009-10-30 / 19:46:03

Hoppas det tunga är snabbt övergående, jobbigt när det blir mycket. Massor med ork, energi och glada tankar skickar jag till dig, hoppas det rättar till sig snart.

Jag hoppas verkligen inte att han känner sig utmanövrerad...hahah...stackars Leslie, hela huset fullt med tokiga tjejer.

Här blir det varken bus eller mys...bara plugg, plugg, plugg....bläää....ska snart ha en paus dock...midsummers murders på tv 3....underbart

Längtar tills måndag kväll, saknar dig SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ MYCKET

Pus och kram


Postat av: Tess
URL: http://www.egowar.se 2009-10-30 / 20:52:21

Haha. Jag vet, men mina kompisar brukar skoja med mig om mina vuxenpoäng. Trots att de själva är bra många år äldre.

Tack förresten, vad snällt av dig!

Söta hundar!


Postat av: Marie
URL: http://ganskalagom.blogspot.com 2009-10-30 / 21:43:21

Inte roligt när allt är tungt. så är det även hos oss denna vecka. Men man får blicka framåt. De jag virkat på bilden är inte från någon bok, men jag blev inspirerad genom en bok som jag har hemma där man virkar "monster" som vampyrer, zombies, nosferatu, medusa, skelett, döden mm mm. Minns inte vad den heter nu. Får plocka fram den. Skriver till det i mitt inlägg i morgon! :)

kram!!


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?