Uppe med tuppen

eller var det dogsen som var uppe före tuppen? De ville upp och ut super-tidigt, vilket innebär att vi får starta lördagen lika tidigt. Men nu när vi är uppe, har givit dem käk och vatten, själva fått varsin kopp kaffe (mmmm gott), ja då går de där iller-trillarna och lägger sig i sina bäddar och kryper ner under plädarna!!!!!!!

Får väl tacka dem i stället, the small illers, att vi kommer upp så här tidigt även när inte bonus-sonen är här, så vi får mer gjort här hemma!! För inte behöver vi ta det lugnt på helgerna, efter långa och ibland tuffa arbetsveckor!!!!

Off doing things, see you later alligator, in a while crocodile!
Postat av: Dvärghundspossen
URL: http://www.metrobloggen.se/dvarghundspossensdagbok 2009-10-31 / 11:22:46

Jag kommer inte ihåg om jag berättade för dej om kommande valpen? Du frågade ju om den, men jag minns inte om jag svarade eller ej... Iaf, med risk för att upprepa mej, det blir en schäfer-bebis som anländer i mars-april nån gång. Troligen. Allting är inte HELT hundra än...


Postat av: Linda
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2009-10-31 / 12:58:29

haha ja dessa dogs visst är dom härliga, mina ville minsann ut kl 05 imorse för att de var nyfikna på ngt o så slog de en drill trots att de var ute seeeent igår kväll,hmmm, jag blev mindre glad kan ja lova!

Åh vad roligt så han är engelsman din man?ja rosé är inte fel det är man värd en fredag.

Jag tog mig en grogg igår ja;)

Har städat lite o pillat lite här idag..gubben är o jobbar,gick upp 05.30 imorse o gav sig iväg. Han visste inte när han skulle komma hem,så min dag/kväll blir nog ensam här..

Han gjuter..


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?