Vintertiden är här

och vi glömde självklart detta i går kväll!! Gissa hur tidigt vi var uppe idag då?? Jo, just det, tooooooo early! Nåja, det gör inget eftersom besök i Östergötland står på programmet idag och vi har haft tid att äta god frukost (ägg och bacon), packa ihop oss ordentligt samt också hunnit umgås innan avfärd. Jag hinner ju t.o.m. med att blogga lite som ni märker.

Avslutar med att säga att partajet igår var super-lyckat, jag hade sååå trevligt! Har ont i ansiktet idag så mycket skrattade och log jag, hurra för såna lördagar, dagar att minnas och bevara i hjärta och själ. Träffade en del nya människor också, jättekul det med, hoppas vi ses fler gånger.

Nä, nu har jag inte tid med det här längre, ha det bra och sköt om er you all!
Postat av: Sessan
URL: http://mikasha.blogg.se/ 2009-10-25 / 14:50:42

Betyder mkt när jag märker att folk verkligen tror på mig, att jag faktiskt kan lyckas med det jag känner för, och att lyckan numera finns inom räckhåll! Det betyder verkligen mycket och ligger varmt om hjärtat! Tack mitt lilla gelehjärta! Låter som att din dag var super duper den med! <33


Postat av: Susanne
URL: http://snyggastdesign.blogg.se/ 2009-10-25 / 18:34:40

Men så roligt för dig att få komma till trevliga Östergötland... :-) Ja, huset var supergulligt...och superlitet, min man sa att han gick inte in i det ..han tog på sig det...haha.


Postat av: Dvärghundspossen
URL: http://www.metrobloggen.se/dvarghundspossensdagbok 2009-10-25 / 18:46:06

Klant! (Fast jag kan erkänna att jag hade glömt det själv om jag inte av en slump läst en påminnelse i en annan blogg S.)


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?