A vov-story

direkt ur vardagen här med Fred the vov!

Han är så skön våran vov och gör små gulliga saker, saker som man ibland inte tänker på för vardagen som bara pockar på. När man är hemma, för semester eller som nu för att jobba hemifrån, ja då tar man till sig allt som händer på ett skönt sätt!

Så här är det med vår vov, och säkert med några andras också förstås, att när han lägger sig i sin bädd, ja då lägger han sig under sin filt/pläd och så snarkar han in så sött. Just nu ligger han bakom mig på sin mys- och sovplats här i arbetsrummet.

Tidigare idag så var jag i garaget och han låg här, under filten och hade det gött. Jag gick upp på övervåningen och placerade hittade böcker i bokhylla däruppe, samt pulade lite i sovrummet när jag ändå var där. Hör ett litet ljud bakom mig och där är han, lille-man, med pläden fortfarande kvar på lilla honom, den liksom har en tendens att fastna i hans lilla sabelsvans, men idag satt den helt kvar och bara lilla huvet tittade fram. Han undrade tydligen vart jag tagit vägen när jag gick förbi hans lilla rum och ville se efter efter en stund, men han var för trött för att kasta av sig tygstycket han gosat in sig i.

Såna små, men ack så goa, saker gör vår vov alltsomoftast, myspysgnugg lille plutt!

Över och ut, nu är vov-inlägget slut!
Postat av: Dvärghundspossen
URL: http://www.metrobloggen.se/dvarghundspossensdagbok 2009-09-04 / 20:15:05

Oh vad sött det måste ha varit!


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?