Blogg-prenumerationer

Bloglovin' har jag lagt in, allt för att slippa komma ihåg alla braiga bloggar själv och så får man uppdateringarna som gjorts direkt i sin e-post, hur perfekt som helst!

Bloggarna jag lagt till idag är följande:

Susannes - där jag säkerligen kommer att hämta x antal idéer och hoppas göra något utav dem också *hihi*
Saras - trodde jag redan gjort det, men glömsk som tanter blir så hade jag inte det, nu så är det gjort - dpkompis bye the way!

Ja, det var dagens värv i bloggens förlovade land!

Över och ut, punkt slut!
Postat av: Sara
URL: http://sarath.blogg.se/ 2009-09-07 / 13:24:02

Nämen vad sööt du är :) Det tackar vi för! Ha en trevlig dag nu! KRAAAM


Postat av: Dvärghundspossenn
URL: http://www.metrobloggen.se/dvarghundspossensdagbok 2009-09-07 / 19:19:30

Ja visst är det bra med såna tjänster! Själv har jag google reader, blir ju oerhört mycket lättare att hålla koll då.


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?