Bye the way

så blir jag nödd och tvungen att ge mig ut i garagets förlovade land även idag, hittade inte det jag sökte igår, men hittade andra saker jag förträngt att jag hade! Alltid roligt att göra dessa resor i minnenas värld, minnen som kanske aldrig packades upp efter att de en gång packats för flytt, bara ställda på nytt ställe i sin förpackning.

Vissa saker förstår man aldrig varför man packade ner ens, kunde slängas med det samma och andra undrar man varför man aldrig packat upp och varför de blivit "glömda". Tänk så mycket som ryms i en "sak", ett egentligen dött föremål, utan liv, men ändå så fullt av just liv, ens egna och ibland blandat med andras.

Höres senare, gott folk! Ha en utomordentligt bra dag vet jag!

Över och ut, så var också detta inlägg slut!
Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?