Dagen idag hittills

har gått gått i ett sedan i morse, vi har gjort följande tills nu;

  • lämnat bonus-sonen på boendet över dagen, hämtar i eftermiddag då de kommer tillbaka från sin utflykt
  • träffat S&J, M&T och pratat The house on the Island - mycket prat blev det, som vanligt
  • vi följde sedan med dem till Kista-mässan dit de skulle och glo husvagn/husbil mm - vi blev bjudna på entré- avgiften av vår kompis som jobbar på mässan
  • shoppade loss lite: två fällbara stolar med tygsits och rygg - typiska bra-ha-stolar till både camping, utställningsbesök, fika och bus med hundarna på äng och i skog (pausa måste man ju göra och varför inte ha det bra när man gör det), korv och salami (mmmm så goda de var), rökt fläskfilé (mmmmm också sagolikt välsmakande, tjing för hela!!), glasputs (suveränt till brillorna - efter putsningen såg jag helt plötsligt hur tooook-sszzzcchnyyyygg min käre make är att jag nästan svimmade, han har tidigare varit fräsch men alltså här blev han ju rena rama modellen, mumsig läckerbit den däringa) och lite annat smått och gott som hör ihop med både camping och fritid
  • avslutade eftermiddagen med lunch på vår kvarterskrog - god mat, trevligt sällskap och gott rosévin - en lördag kan knappast bli bättre
Nu sitter jag här med Freddan i sin bädd bakom mig, Goliat ligger i sin bädd och nannar, bonus-sonen sitter med bok han lånade med sig hem från boendet, husbandet dricker en Newcastle Brown Ale och det ska jag också göra nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu .... see ya'

Över och ut, så var lördags-referats-inlägget slut!
Postat av: ebba
URL: http://phatie.webblogg.se/ 2009-09-28 / 21:09:16

Inga problem :) Ge mig några riktlinjer att jobba med bara :P Såg att du har två hundar nu? Kanske ska jag lägga in ett "Fred the vov & co" och bilder på båda? :) Vill du ha en färgglad text eller mer jordnära? Jag gör nog en header som har en vit bakgrund så den smälter in lite snyggt, men jag gör den nog större än den som du har idag. Vill du ha kvar texten "För roliga eskapader dagligen"? Bara kommentera i mitt kommentarsfält. Ha det fint!


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?