Fördelen med att jobba hemma

eller fördelarna eftersom det finns fler än en, nåja, en av dem är i alla fall att man kan göra en massa braiga saker samtidigt som man sköter sitt jobb!! Som nu t.ex. då jag ska bege mig ut i garaget för att leta efter "bortsprungna" saker (eller typ lagda i felmärkta kartonger) och samtidigt fixa lite bland sakerna när jag ändå är på gång. För jag har ju kollat mailen, besvarat flera av dem, ringt ett samtal, blivit uppringd mm.

Har faktiskt suttit här ute på altanen och gjort allt ovan nämnda, en solglimt lämnas inte åt sitt öde utan behöver avnjutas omedelbums. Fred har tokrullat i gräset, lekt med sitt ben, ömsom tuggat på benet och så har han solat han med förstås, han är ju av arten SunPins!

Över och ut, nu i garaget vi tågar ut!
Postat av: Anna-Karin Edlund
URL: http://www.dptjejer.blogspot.com 2009-09-03 / 19:25:44

Jösses vad med väskor du har!! Använder du alla? Fiffig förvaring.



Hej hej


Postat av: Dvärghundspossen
URL: http://www.metrobloggen.se/dvarghundspossensdagbok 2009-09-03 / 19:35:00

Mina småkillar älskar också att sola. :-D


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?