Förresten, någon som märkt?

att jag försökt vara duktig designare av egen blogg - dvs lade in en liten vov i början av varje inläggsrubrik. Vad tyckte ni om den lille?

Över och ut, igen nu är det slut!
Postat av: Madmolly
2009-09-15 / 20:32:41

Visst har jag sett den lille svansviftaren....gullig värre ;)

Kramiz


Postat av: Anonym
2009-09-15 / 21:15:08

Jag tycker också att den är jättesöt:)


Postat av: Sussa
2009-09-16 / 08:23:37

Jättesöt!


Postat av: Dvärghundspossen
URL: http://www.metrobloggen.se/dvarghundspossensserier 2009-09-16 / 09:58:24

Fast det konstiga är att den vovven bara syns för mej om jag trycker fram hela bloggen. Trycker jag bara fram ett enskilt inlägg försvinner den. KNäppt va?


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?