Garage-let del 1

har nu avslutats, dvs hyllsektionen på ena sidan garaget är nu genomletad, omstrukturerad och iordninggjord tills vidare (typ fick idéer om hur göra sen med strukturen å så, återkommer om dääääää). Bidrar här med lite före-, under- och efter-bilder, klicka på dem för större alternativ vet jag.

FÖRE

UNDER PROCESSENS GÅNG

där också Fred the vov får va med (hittade en boll ihop gjorde han o jag)

KLAR FÖR DENNA GÅNG


Mycket nöjd med resultatet, ja faktiskt trots att jag inte hittade det jag sökte. Två stora säckar slängda, en trasig lamskärm (Varför fick den följa med i flytten undrar jag??), lite annat smått o gott kastat = bra jobbat!

Inte har jag berättat för husbandet om projektet heller, så han lär bli lite glad när han kommer hem i eftermiddag! Kanske är det läge för champagneflaske-öppning?!

Över och ut, garage-fix-inlägget är nu slut!
Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?