Ungdomarna hemma

hos oss igen, kom igår, bonus-dottern på morgonen innan skolan och bonus-sonen kom efter skolan. Var jättespännande att se reaktion hos såväl tvåbent som fyrbent med en ny familjemedlem i huset. Odelat positivt kan jag lova. Dock var dottern lite frågande, undrade om vi kanske bara var vovve-vakt tillfälligt, sken upp när hon förstod att han är här för att stanna!

Har sovit i separata rum inatt, jag med lillen och husbandet med stora killarna, allt för att inte störa fleras nattsömn. Om sonen vaknar, ja då vaknar ju alla, kan vara skönt om valpen så snart han kan sover utan avbrott. Freddan är cool, sover nätterna igenom utan kisspaus, emedan lillen inte har en så tålig blåsa än och behöver ut mitt i natten. I natt byter vi jag och husbandet, han med lillen och jag med big guys. Tror inte vi behöver hålla på så här mer än den här första veckan med sonen hemma, eller kanske bara några dagar, vem vet!

Över och ut, så var detta inlägg slut!
Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?